7B<3

Hej idag började jag 7an o de va jätte kul vid högis jag skrattade skitmkt ja men imr får vi säkert våra skåp o jag hamnade i samma klass som ida h , ike , emma , issin , oski, ante, jeppe , o klassen blev helt perfekt tkr jag  iaf men jag kom liite tidit i dag ti bussen men imr ska jag försöka att inte göra de.
Men ämnen som e lite nytt trorjag att de e husligekonomi o hälsokunskap men jag känner på mig att de kommer gå bra i 7an.
Men jag har inget annat att säga då men ni får en bild.
från grönvik

Kommentarer
Postat av: carrroooo

sv: hejjsan du har jättefin blogg sj! ;))

2010-08-17 @ 06:35:48
URL: http://bigsize.blogg.se/
Postat av: ikee

heej att som ska int du lägg in nå andra bilder från grönvik än bara hande lilla ?! Vi to ju jättemånga på oss:) ?

2010-08-19 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0