utmattad

Hej alla idag var de första dagen vi hade vanliga timmar o jag e så utmattad av gympan men dde va kul o längtar tills imr hahahha den här gången gillade jag jordklotet hahahaha orkar inte skriva vf jag gillade jordklotet men de e så kul där. Men än så länge har vi inte fått nå läxor o då vi får läxor så kan de hända att jag inte skriver varje dag men vi får si.Men idag på kemi lektionen så skulle vi testa koka vatten o jag skulle tända tändstickan o va ganska skakis fö de va länge sen jag gorde de men då jag , ike o ida h sko fa ti bussan så to vi fel utgång så vi fick spring ti rätta ställe men konstit nog så kom vi nästan först dit ja men nu har jag inte mer att skriva men får ha de bäst <33

Kommentarer
Postat av: Rebe

hejj fiin blogg du har :))

2010-08-17 @ 19:23:25
URL: http://tigerrebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0