Svar på kommentarer

iA
saknar deii <33333 älskar tröjjon (vem va e månne som hitta den Sar: meeeeeeeee!)
Svar : THÄÄÄÄÄNK YOOOOUUUU jag o saknar dig du måst kom ti skolan imr.
Men he va du som hitta an o sen så villa alla att ja sko prov an så älska ja den o alla andra.
KH äger visst?? om Stickar:
Woww!! Va koolt att du ha prata me lärare om va du ska gör när due bortt!!! De ha ja gjort som tusen gånger i högis! Ja går i åttan nu men iallafaall!!

Btw. Den här frågan vill jag gärna att du tar upp i ett inlägg så får jag lättare reda på det :)
Din blogg är överlag ganska bra nog..
Men när du skrvier om din dag så fastnar du på en sak som ingen annan fattar som det här t.ex. 
" i da då ike å jag gick hem från bossin så kom en bil å vi fick panik å sprnag ner i dike å skratta som bara vad" Det där var bara ett kort exempel men dina brukar vara mycket längre :)
Så om du skulle kunna ta bort den vanan och skriva mera helheter i det du gör, så skulle din blogg bli bättre än vad den redan är :)

MEN JAG RYCKER ÄNDÅ ATT DU HAR DEN INTRESSANTASTE BLOGGEN SOM JAG BRUKAR LÄSA!!! fortätt så :)
SVAR : Tack för frågan jag ska försöka bättra mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0