SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN

MATTIS
Är du kär i någon nu just?
Och isåfall vem då?
SVAR : jooo men vem de e får du nog klura ut nenå men jaa ... nån bara






IKE

öh... sejj 3 favo låtar som du tkr e bra nu just
SVAR : Jason derulo - what if
Jason derulo - fallen
Erik grönwall - 18 and life


FANNY

kan du börja uppdatera oftare?
har du haft sex med någon ennu?


SVAR : Jo ja ska fösöka uppdatera oftare
Nej
IA

VA SKU DU HELST AV ALLT I VÄRLDEN VILJA HA JUST NU?
e DU ARG PÅ NÅGON NU JUST?
SVAR : En pojkvän helst, kom int på nå bättre
Ne int va ja känner av
JULIETTE
vad är din favoritmat?
vad har du för klädstil?
vad skulle du göra med 1000 euro?
vart vill du resa?
SVAR : vet int har så många favvoriter men tortilla e nog jätte gott enlikt mig
Lite underlig man kan säga att jag har min egen
Ojj ja sko far o shopp så mycki ja orkar o nå lite sko ja sätt in på mitt spar konto
Gran Canaria ska oxo dit om typ 3 - 4
TACK FÖR FRÅGORNA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0