:)

Hej kom int på nån bättre rubrik.
Men igår va de skit kul men först då jag väntade på ike vid skolan (lågis) så va mamma där me ett eftis barn o tobbe o då skumpade ja me ett eftis barn okej måst ärkänn att de va kul men man tröttna ganska fort o så for hon hem o mamma måsta fa ti eftis framotibak o ja sko si efter tobbe medan o sen så kom ike men hon va på andra sidan skolan o så cykla hon på den sidan ja va på o s¨tala vi i tfn o bara van e du? o då sto jag bakom det bruna garaget o så hörd ja hon men ja kunna int si on så då for ja där på andra sidan så ja sto på ena sidan av det bruna garaget.
Sen då ja svängd mig om så ja då hon for mot parkeringen o vi va på samma sida o ja bara JA SIIIR DIIIIG!!!!
Sen så hon mig men nu okrar int ja berättt nå mer men ja ska snart fa ti skolan hoppas de blir roligare än igår.
Hejdå
bild från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0