TURDAG :D

Hej idag värkar de som om de e min turdag :D okejj de såg int ut så igår fö först tänkt iA o jag att ja sko kom me ti stan då hon o hons mam sko fa ti stan men så igår då så sa mam o pap att vi sko fa ti närpes o på moronin idag så sa di att int he var nå o så for vi o shop kläder vi behöver ti gran canaria o lite jeans ti mig fö att di ha gått sönder o så träffa vi iA vi GW gallerian o sen hörd ja min en bra låt i radion o sen öppna mam dörrin åt mig för första gångin :D
Så ja ha haft en väldit bra dag o den e int ännu heller slut.
Men jag orkar int sätt in  bilder på allt så ja har int nå mer ti skirv så hejdåå.

Kommentarer
Postat av: Bodski

Har du lärt känna några nya i högstadiet??

Vem?

Gör en topp 10 lista vem du är mest med i skolan?? :)

Tack på förhand ifall du gör det! :D

2010-09-19 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0